Veiksniai, darantys įtaką verslo analitikos diegimui smulkiose ir vidutinėse Libano įmonėse
Informacijos ir žinių valdymas
Georges Kfouri
Rimvydas Skyrius
Publikuota 2017-01-30
https://doi.org/10.15388/Im.2016.76.10384
PDF

Reikšminiai žodžiai

...

Kaip cituoti

Kfouri, G., & Skyrius, R. (2017). Veiksniai, darantys įtaką verslo analitikos diegimui smulkiose ir vidutinėse Libano įmonėse. Information & Media, 76, 96-110. https://doi.org/10.15388/Im.2016.76.10384

Santrauka

Šiame straipsnyje pateikiamo tyrimo tikslas yra išnagrinėti veiksnius, darančius įtaką verslo analitikos diegimui Libano smulkiose ir vidutinėse įmonėse. Apklausa, atlikta dešimtyje bendrovių, apėmė dešimt vadovų iš kiekvienos tyrimui pasirinktos bendrovės. Tyrimo duomenys buvo renkami naudojant interviu ir anketas, pagrįstas 5 balų Likerto skalės įverčiais. Literatūros apžvalgoje buvo išskirti kritiniai verslo analitikos diegimo sėkmės veiksniai, įvardyti ankstesnių tyrėjų. Surinktų apie verslo analitikos diegimo veiksnius duomenų analizė buvo atlikta trimis kryptimis: organizacine, procesų ir technologine. Pagal šias kryptis buvo nustatyti veiksniai, labiausiai veikiantys verslo analitikos sistemų diegimą tirtose įmonėse.
PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.