Europinė dimensija Lietuvos referendumų kampanijose
Žiniasklaida ir komunikacija
Aušrinė Jurgelionytė
Publikuota 2015-07-29
https://doi.org/10.15388/Im.2015.71.8329
PDF

Reikšminiai žodžiai

referendumai
Lietuva
kampanijos
lozungai
veikėjai

Kaip cituoti

Jurgelionytė, A. (2015). Europinė dimensija Lietuvos referendumų kampanijose. Information & Media, 71, 7-24. https://doi.org/10.15388/Im.2015.71.8329

Santrauka

Lietuvos referendumų praktika XXI a. vienaip ar kitaip susijusi su europine dimensija. Ji apima keturis referendumus: 2003 m. – dėl narystės Europos Sąjungoje (ES); 2008 m. – dėl Ignalinos atominės elektrinės darbo pratęsimo, 2012 m. – dėl naujos atominės elektrinės statybos, 2014 m. – dėl ES sutartyje numatyto žemės pardavimo užsieniečiams. Taigi šio darbo tyrimo objektas – šie keturi referendumai. O pagrindiniu tikslu keliamas siekis – per kampanijose dažniausiai naudojamus lozungus išskirti europinės dimensijos raišką bei pobūdį. Tam bus pasitelkti dokumentų, pirminių ir antrinių šaltinių analizės ir diskursyviam institucionalizmui būdingas lozungų įrankis. Analizė atliekama įvertinant struktūrinę aplinką bei jos specifiką, veikėjų pozicijas, jų kaitą bei rekonstruojant žiniasklaidoje dominavusius kampanijos lozungus kaip geriausiai iliustruojančius vykusią kaitą.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>