Matematikos ir menų integracijos mokant nuotoliniu būdu galimybės
Straipsniai
Aistė Elijio
Vilniaus universitetas
Agnė Goberytė-Meškauskienė
Vilniaus Šolomo Aleichemo ORT gimnazija
Publikuota 2021-12-20
https://doi.org/10.15388/LMR.2021.25223
pdf

Reikšminiai žodžiai

nuotolinis mokymasis
integruotas ugdymas
pagrindinė mokykla
matematikos ir menų (dailės) integracija

Kaip cituoti

Elijio, A. and Goberytė-Meškauskienė, A. (2021) “Matematikos ir menų integracijos mokant nuotoliniu būdu galimybės”, Lietuvos matematikos rinkinys, 62(B), pp. 28–33. doi:10.15388/LMR.2021.25223.

Santrauka

Pasaulinės sveikatos krizės kontekste nuotolinis ugdymas iš anksčiau retai naudojamo Lietuvoje tapo praktiškai visuotiniu, sukeldamas eilę iššūkių. Bandant atliepti į kai kuriuos iš jų, imtasi tyrinėti tarpdalykinės integracijos teikiamus privalumus, optimizuojant prie ekrano leidžiamą laiką, keliant susidomėjimą ir motyvaciją. Darbe nagrinėjama matematikos ir menų (dailės) integracija, mokant nuotoliniu būdu pagrindinėje mokykloje. Sukurta ir atlikta integruota pamoka 9 klasei, jos rezultatai bei mokinių refleksija atskleidžia tokio mokymo suteikiamas galimybes.

pdf

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.