Jaunimo etnokultūrinis ugdymas aukštųjų mokyklų muzikiniuose ansambliuose
(TARP)KULTŪRINIS UGDYMAS
Vaiva Jucevičiūtė-Bartkevičienė
Vida Palubinskienė
Vilius Tavoras
Publikuota 2017-07-26
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2017.38.10795
PDF

Reikšminiai žodžiai

etnokultūrinis ugdymas
muzikinis ugdymas
neformalusis švietimas
suaugusiųjų ugdymas

Kaip cituoti

Jucevičiūtė-Bartkevičienė, V., Palubinskienė, V. and Tavoras, V. (2017) “Jaunimo etnokultūrinis ugdymas aukštųjų mokyklų muzikiniuose ansambliuose”, Acta Paedagogica Vilnensia, 38, pp. 112–125. doi:10.15388/ActPaed.2017.38.10795.

Santrauka

Straipsnyje analizuojamas Lietuvos ir šalių kaimynių (Latvijos ir Lenkijos), susietų su Lietuva kultūriniais ir istoriniais ryšiais, aukštųjų mokyklų jaunimo požiūris į muzikavimą etnokultūriniame ansamblyje kaip priemonę, padedančią ugdyti etninį ir kultūrinį tapatumą (tautinį identitetą). Atliktas empirinis tyrimas* atskleidžia muzikinės veiklos etnokultūriniame ansamblyje, kaip vienos iš neformaliojo švietimo formų, pasirinkimo motyvus, etnokultūrinio ugdymo svarbą ir asmeninę reikšmę jaunimo gyvenime.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.