Psichiatrijos specializacijos medicinos studentų mokymosi stiprinimas: etnografinės įžvalgos
ETNOGRAFIJOS ERDVĖS IR METODOLOGINIAI IEŠKOJIMAI
Cecilie Fog-Petersen
Karen Borgnakke
Sidse Arnfred
Publikuota 2017-12-29
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2017.39.11493
PDF

Reikšminiai žodžiai

...

Kaip cituoti

Fog-Petersen, C., Borgnakke, K. and Arnfred, S. (2017) “Psichiatrijos specializacijos medicinos studentų mokymosi stiprinimas: etnografinės įžvalgos”, Acta Paedagogica Vilnensia, 39, pp. 144–156. doi:10.15388/ActPaed.2017.39.11493.

Santrauka

Psichiatrijos medicinos studentų rengimo kokybė atsiduria pavojuje, kai studentams nesuteikiama pakankamai galimybių įgyti praktinių žinių iš patyrusių psichiatrų ir dirbant su pacientais. Siekdami suteikti medicinos studentams, kurie specializuojasi psichiatrijoje, alternatyvią galimybę įgyti praktinių žinių apie pacientus, sukūrėme vaizdo biblioteką. Šiame straipsnyje aprašomas ilgalaikis tyrimas, kuriame tiriamos medicinos studentų mokymosi sąlygos klinikinės praktikos metu, koncentruojantis į stebėjimą, kaip vaizdo biblioteka naudojama kaip papildoma mokymosi priemonė. Tyrime taikomi etnografiniai metodai, kurie atliepia klinikinės praktikos metu kylančius iššūkius. Mokymosi situacijų tyrimo ir eksperimentinio vaizdo bibliotekos panaudojimo tyrimo pamatą sudaro psichiatrijos specializacijos medicinos studentų kasdienės klinikinės praktikos bei interviu po klinikinės praktikos veiklos stebėjimas. Tam, kad skaitytojui būtų lengviau suprasti medicinos studentų praktikos kontekstą, straipsnyje trumpai aprašomas psichiatrijos studijų organizavimas.
Teorinį tyrimo pamatą sudaro Dreyfuso ir Dreyfuso mokymosi modelis, kuriame išskiriami praktinio mokymosi etapai, bei Lave ir Wengerio koncepcija, pagrindžianti situacinio mokymosi per klinikinę praktiką sąsajas su medicinos studentų, kaip naujokų, pasiekimais psichiatrijoje. Taip pat trumpai pristatomi pasirinktų metodų keliami iššūkiai.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>