Lietuvos bendrojo ugdymo turinio standartizavimas: kokybė vs kontrolė
BENDROJO UGDYMO AKTUALIJOS
Šarūnė Nagrockaitė
Publikuota 2012-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2012.29.1179
85-99.pdf

Reikšminiai žodžiai

standartas
ugdymo turinys
vertinimas
švietimo kokybė
kontrolė

Kaip cituoti

Nagrockaitė, Šarūnė (2012) “Lietuvos bendrojo ugdymo turinio standartizavimas: kokybė vs kontrolė”, Acta Paedagogica Vilnensia, 29, pp. 85–99. doi:10.15388/ActPaed.2012.29.1179.

Santrauka

Socialinių mokslų (edukologijos) doktorantė
Vilniaus universiteto Edukologijos katedra
Universiteto g. 1/9, LT-01513 Vilnius. Tel. (8 5) 266 76 25
El. paštas: sarune.nagrockaite@fsf.vu.lt

Lietuvoje išsilavinimo standartai oficialiai pradėti įgyvendinti nuo 2002 m., o projektiniai jų variantai atsirado dar anksčiau (1997 m.). Nors patvirtinus naujausias bendrąsias programas (2008, 2011) išsilavinimo standartai pavadinti mokymo(si) pasiekimais, tačiau išlieka standartais grįstas ugdymo turinys. Straipsnyje aptariama mokymo(si) pasiekimų standarto paskirtis Lietuvos bendrojo ugdymo turiniui pagal tarptautinio švietimo eksperto P. Sahlbergo nurodytus keturis standartizavimo etapus. Remiantis jais bandoma apibrėžti mokymo(si) pasiekimų standarto, kaip kokybės ir kontrolės matmens, ribas.

85-99.pdf

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.