Integracija į doktorantūros studijų programą: menu grįstas doktorantų patirčių tyrimas
Akademinės patirtys
İnci Yılmazlı Trout
University of the Incarnate Word
Publikuota 2018-10-12
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2018.0.11886
PDF

Reikšminiai žodžiai

doktorantūros patirtis, akademinė integracija, socialinė integracija, menu grįstas tyrimas

Kaip cituoti

Yılmazlı Trout, İnci (2018) Integracija į doktorantūros studijų programą: menu grįstas doktorantų patirčių tyrimas, Acta Paedagogica Vilnensia, 40, p. 25-41. doi: 10.15388/ActPaed.2018.0.11886.

Santrauka

[straipsnis anglų kalba; santrauka ir reikšminiai žodžiai lietuvių kalba]

Šiame straipsnyje analizuojama dvylikos doktorantūros studentų integracijos į doktorantūros programą patirtis. Pristatomas kokybinis tyrimas, kurį atliekant buvo naudotas menu grįstas tyrimo modelis: dvylikos tyrimo dalyvių buvo paprašyta sukurti koliažus ir parašyti istorijų, perteikiančių, kaip koliažas apibūdina jų integracijos patirtį. Šio tyrimo klausimas – kaip studentai išgyvena integraciją į doktorantūros programą? Gauti duomenys parodė, kurie akademiniai ir socialiniai veiksniai svarbūs formuojant doktorantūros kelionę.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencijos
Priskyrimas: Kūrybinių bendrijų licencijos (CC BY 4.0).

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Atsisiuntimai

Atsisiuntimų statistikos duomenys negalimi.