Moterys akademikės: išgyventos patirtys nelygybės kontekste
Akademinės patirtys
Juana M. Sancho-Gil
University of Barcelona
Fernando Hernández - Hernández
University of Barcelona
Publikuota 2018-10-12
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2018.0.11887
PDF

Reikšminiai žodžiai

aukštasis mokslas, lyčių politika, gyvenimo istorija, universiteto dėstytojų tapatybė, tyrėjų tapatybė

Kaip cituoti

Sancho-Gil, J. ir Hernández - Hernández, F. (2018) Moterys akademikės: išgyventos patirtys nelygybės kontekste, Acta Paedagogica Vilnensia, 40, p. 42-57. doi: 10.15388/ActPaed.2018.0.11887.

Santrauka

[straipsnis anglų kalba; santrauka ir reikšminiai žodžiai lietuvių kalba]

Šis straipsnis grindžiamas mokslinio projekto rezultatais, tiriant septynių akademikių profesinę patirtį dirbant universitetuose ir tyrimų centruose Katalonijoje, Ispanijoje. Projekto tikslas – ištirti trijų moterų kartų asmeninę ir profesinę patirtį, tampant universiteto dėstytojomis, tyrėjomis ir vadovėmis. Profesinės veiklos istorijos leido išnagrinėti šį tapsmo procesą, taip pat suteikė įžvalgų apie tiriamųjų asmeninės patirties ir profesinės karjeros raidos sąsają, moterų prisitaikymo, atsparumo ir kūrybos strategijas; patiriamo simbolinio smurto formas bei jų karjeros pokyčius institucijose, kuriose, kaip rodo tyrimai, netrūksta moterų diskriminacijos ir nelygybės apraiškų.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencijos
Priskyrimas: Kūrybinių bendrijų licencijos (CC BY 4.0).

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.