Neformaliojo ugdymo ribos: poststruktūralizmo perspektyva
Filosofiniai ugdymo klausimai
Justina Garbauskaitė - Jakimovska
Vilniaus universitetas
Publikuota 2018-10-12
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2018.0.11893
PDF

Reikšminiai žodžiai

neformalusis ugdymas, poststruktūralizmas, ugdymo kaita, žemėlapis, rizoma

Kaip cituoti

Garbauskaitė - Jakimovska, J. (2018) Neformaliojo ugdymo ribos: poststruktūralizmo perspektyva, Acta Paedagogica Vilnensia, 40, p. 142-154. doi: 10.15388/ActPaed.2018.0.11893.

Santrauka

[straipsnis lietuvių kalba; santrauka ir reikšminiai žodžiai anglų kalba]

Šiuo straipsniu siekiama spręsti nepakankamą teorinį neformaliojo ugdymo ir jo kaitos procesų pagrindimą ir pasiūlyti į neformaliojo ugdymo reiškinį pažvelgti iš poststruktūralizmo perspektyvos. Atliekant literatūros analizę ir pasitelkiant prancūzų poststruktūralistų Michel’io Foucault, Gilles’o Deleuze’o ir Felix’o Guattari pasiūlytus konceptus, aprašomi ir analizuojami neformaliojo ugdymo lauke vykstantys procesai, apimantys politinius sprendimus, esamas praktikas, ugdytojų veiklą, ugdytinių elgesį.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencijos
Priskyrimas: Kūrybinių bendrijų licencijos (CC BY 4.0).

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.