Post-tyrimas ugdymo moksluose: ontologinės ir epistemologinės įžvalgos
Straipsniai
Justina Garbauskaitė-Jakimovska
Vilniaus universitetas
Publikuota 2019-01-22
https://doi.org/10.15388/ActPaed.41.12373
PDF

Reikšminiai žodžiai

post- kokybinis tyrimas
poststruktūralizmas
posthumanizmas
tyrimų metodologija

Kaip cituoti

Garbauskaitė-Jakimovska, J. (2019) “Post-tyrimas ugdymo moksluose: ontologinės ir epistemologinės įžvalgos”, Acta Paedagogica Vilnensia, 41, pp. 46–57. doi:10.15388/ActPaed.41.12373.

Santrauka

[straipsnis ir santrauka lietuvių kalba; santrauka anglų kalba]

Šiuo straipsniu siekiama plėsti mokslinį diskursą post tyrimų metodologijos tema. Straipsnyje apžvelgiamos pagrindinės postmodernizmo, poststruktūralizmo ir posthumanizmo idėjos ir jų perkėlimas į mokslinius tyrimus ugdymo srityje, kintantis požiūris į duomenis, filosofijos svarbą, tyrimų atlikimo procedūras ir duomenų pristatymą. Pagrindinės idėjos iliustruojamos užsienio mokslininkų atliktų tyrimų pavyzdžiais.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.