MATEMATIKOS PASIEKIMŲ AUGIMO DINAMIKA: TARTAUTINIO TYRIMO ANALIZĖ
ŠIUOLAIKINIŲ TYRIMŲ KRYPTYS
Aļesja Šapkova
Publikuota 2013-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2013.30.1551
68-79.pdf

Reikšminiai žodžiai

mokinių pasiekimai
ma­tematinis ugdymas
tarptautiniai lyginamieji tyri­mai

Kaip cituoti

Šapkova, A. (2013) “MATEMATIKOS PASIEKIMŲ AUGIMO DINAMIKA: TARTAUTINIO TYRIMO ANALIZĖ”, Acta Paedagogica Vilnensia, 30, pp. 68–79. doi:10.15388/ActPaed.2013.30.1551.

Santrauka

Daugavpils University, Latvia
PhDstudent, Mg. Math.,
Daugavpils University,
Faculty of Education and Management;
Tel. +371 261 0 31 65
e-mail: alesja.shapkova@gmail.com

Straipsnyje iškeliama ypatinga matematikos vieta kiekvienos šalies švietimo sistemoje, nes šiandienėje visuomenėje jaunų žmonių galimybės ir sėkmė daž­nai priklauso nuo įgytų matematikos žinių ir įgūdžių. Todėl aktualu nuolat domėtis mokinių matematikos pasiekimais, atskleidžiančiais tikrąjį matematinio švietimo lygį. Tam gali daug padėti tarptautiniai ly­ginamieji tyrimai, teikiantys informacijos apie mate­matinio švietimo lygį konkrečioje šalyje ir leidžian­tys jį palyginti su kitų šalių pasiekimais.
Šiame straipsnyje siekiama pristatyti 2 828 de­vintos klasės mokinių, besimokančių Latvijos moky­klose, matematikos pasiekimus. Apie tirtų mokinių matematikos pasiekimus buvo sprendžiama iš atliktų 12 matematikos užduočių dalyvaujant tarptautiniame projekte „Nekognityviniai įgūdžiai ir Singapūro mo­kiniai – tarptautinis palyginimas“, kurį organizavo Singapūro nacionalinio švietimo institutas. Šio tyri­mo rezultatai bus palyginti su 2003 m. tarptautinio penkiolikmečių tyrimo 2003 (PISA) mokinių įvertini­mų rezultatais. Tai savo ruožtu leis prognozuoti PISA 2012 m. matematikos ugdymo rezultatus ir įvertinti naujojo standarto matematikos švietimo efektyvumą Latvijoje. Šiame straipsnyje taip pat apžvelgiamos žemo matematinio mokinių išsilavinimo priežastys. 

68-79.pdf

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>