Multimodalios strategijos mokant etikos kinu
Straipsniai
Jūratė Baranova
Vilnius University, Lithuania
Lilija Duoblienė
Vilnius University, Lithuania
Publikuota 2019-12-20
https://doi.org/10.15388/ActPaed.43.5
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

multimodalus ugdymas
etika
ugdymas kinu

Kaip cituoti

Baranova, J. and Duoblienė, L. (2019) “Multimodalios strategijos mokant etikos kinu”, Acta Paedagogica Vilnensia, 43, pp. 71–84. doi:10.15388/ActPaed.43.5.

Santrauka

Straipsnyje yra analizuojama, kaip multimodalų ugdymą galima taikyti ugdymui kinu. Kai kurie skeptikai mano, kad tai netinkama dėl įvairių priežasčių. Autorės pateikia savo argumentų, patvirtinančių kitą – pozityvų požiūrį, aptaria šios problemos teorines prieigas ir pateikia kai kuriuos darbo su kinu pavyzdžius, fokusuojantis į etinių nuostatų ugdymą multimodalumo perspektyvoje. Teorine prieiga šiam darbui pasirinkta Williamo Jameso ir Johno Dewey patirties samprata ir jiems artima Williamo B. Russello ugdymo kinu metodologija, o iš kitos pusės – Gilleso Deleuze’o kino filosofija.

PDF
HTML

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 > >>