STEM ugdymas: nuo Sputniko iki mergaičių skaučių
Straipsniai
Jogaila Vaitekaitis
Vilnius University, Lithuania
Publikuota 2019-12-20
https://doi.org/10.15388/ActPaed.43.7
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

STEM
STEAM
ugdymo turinys
UT
integracija
gamtamoksliai
projektinis mokymasis
reforma

Kaip cituoti

Vaitekaitis, J. (2019) “STEM ugdymas: nuo Sputniko iki mergaičių skaučių”, Acta Paedagogica Vilnensia, 43, pp. 100–118. doi:10.15388/ActPaed.43.7.

Santrauka

Šiuo straipsniu siekiama plėsti mokslinį diskursą STEM ugdymo tema. Straipsnyje analizuojama STEM ugdymo samprata ir jos formavimosi kontekstas. Akronimo dalykinė struktūra, integracijos ir pedagoginių paradigmų nevienareikšmiškumas teorizuojamas paliečiant ir istorines JAV gamtamokslių ugdymo pertvarkas. Nuo Šaltojo karo post-sputniko reformos iki privačių neformalaus ugdymo iniciatyvų STEM ugdymo turinys atskleidžiamas kaip turintis implikacijų migracijos, darbo jėgos, saugumo ir mokslinių tyrimų politikai, o STEM švietimo samprata kaip daugialypė ir dinamiškai kintanti.

PDF
HTML

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.