Studentų karjeros kompetencijų ugdymas: empirinis efektyvumo sąlygų įvertinimas
VERTINIMO IR KOMPETENCIJŲ TOBULINIMO MODELIAI
Vikinta Rosinaitė
Publikuota 2009-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2009.22.3068
76-87.pdf

Reikšminiai žodžiai

šiuolaikinė (individuali) karjera
ugdymas karjerai
karjeros kompetencijos
karjeros kompetencijų ugdymas
ugdymo efektyvumas

Kaip cituoti

Rosinaitė, V. (2009) “Studentų karjeros kompetencijų ugdymas: empirinis efektyvumo sąlygų įvertinimas”, Acta Paedagogica Vilnensia, 22, pp. 76–87. doi:10.15388/ActPaed.2009.22.3068.

Santrauka

Socialinių mokslų (sociologijos) doktorantė
Vilniaus universiteto Sociologijos katedra
Universiteto g. 9/1, LT-01513 Vilnius
Tel. (8 5) 266 76 26
El. paštas: rosinaite@yahoo.com

Karjeros kompetencijų ugdymas skatina darbo rinkos dalyvių sąmoningumą ir savarankiškumą, prisideda prie socialinės atskirties mažinimo. Vakarų šalyse šioms kompetencijoms ugdyti skiriama vis daugiau dėmesio, o įvairiose Lietuvos švietimo sistemos grandyse jos vis dar yra ugdomos minimaliai. Šiame straipsnyje pristatomas studentų pirmųjų sistemingų karjeros kompetencijų ugdymo efektyvumo sąlygų įvertinimas.

76-87.pdf

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>