Suaugusiųjų švietimo vystymosi vadybos prielaidos ir perspektyvos Lietuvoje
SUAUGUSIŲJŲ ŠVIETIMAS IR JO PROBLEMOS
Giedra Marija Linkaitytė
Lineta Žilinskaitė
Publikuota 2008-12-23
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2008.21.7501
PDF

Reikšminiai žodžiai

mokymasis visą gyvenimą
suaugusiųjų švietimas
misija
vizija

Kaip cituoti

Linkaitytė, G.M. and Žilinskaitė, L. (2008) “Suaugusiųjų švietimo vystymosi vadybos prielaidos ir perspektyvos Lietuvoje”, Acta Paedagogica Vilnensia, 21, pp. 138–147. doi:10.15388/ActPaed.2008.21.7501.

Santrauka

Docentė, gamtos mokslų daktarė
Vytauto Didžiojo universiteto
Edukologijos katedra
K. Donelaičio g. 52, LT-44248 Kaunas
El. paštas: g.linkaityte@tsc.vdu.lt

Lektorė, socialinių mokslų (edukologijos) daktarė
Vytauto Didžiojo universiteto
Švietimo studijų centras
K. Donelaičio g. 52, LT-44248 Kaunas
El. paštas: l.zilinskaite@smf.vdu.lt

Mokymosi visą gyvenimą idėja politiniu lygmeniu ES šalyse buvo įteisinta 2000 m. išleidus Mokymosi visą gyvenimą memorandumą. Tačiau tiek švietimo teoretikai, tiek politikai pripažįsta, kad įgyvendinant mokymosi visą gyvenimą projektus kyla sunkumų. Straipsnio autorės formuluoja tikslą – atskleisti Lietuvos suaugusiųjų švietimo vystymo perspektyvas mokymosi visą gyvenimą kontekste. Straipsnyje pristatoma mokymosi visą gyvenimą idėją charakterizuojanti priemonė ir jos pagrindu atlikta politinių dokumentų bei ateities scenarijų analizė, leidžianti nustatyti suaugusiųjų švietimo vystymosi perspektyvas Lietuvoje.

 

 

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>