Pedagogikos mokslo padėtis respublikoje: informacinis aspektas
Straipsniai
Ina Dagytė
Publikuota 1991-12-20
https://doi.org/10.15388/ActPaed.1991.01.9343
PDF

Reikšminiai žodžiai

pedagogika
mokslo raida
disertacijos
mokslinės publikacijos

Kaip cituoti

Dagytė, I. (1991) “Pedagogikos mokslo padėtis respublikoje: informacinis aspektas”, Acta Paedagogica Vilnensia, 1, pp. 22–27. doi:10.15388/ActPaed.1991.01.9343.

Santrauka

Remiantis Leono Jovaišos pasiūlyta pedagogikos disciplinų klasifikacija, kurioje išskiriama teorinė pedagogika (bendroji pedagogika, didaktika, auklėjimo teorija, pedagogikos metodologija, androgogika, istorinė ir lyginamoji pedagogika) ir taikomoji pedagogika (mokymo dalykų metodikos, auklėjimo metodika, socialinė pedagogika, psichologinė pedagogika, institucinė pedagogika, specialioji pedagogika), straipsnyje aptariama pedagogikos mokslo raida 1973 - 1987 metais. Didžiausias dėmesys sutelkiamas į pedagogikos mokslininkų ir mokslinių publikacijų dinamikos fiksavimą bei šių dviejų veiksnių koreliacijos išryškinimą. Nagrinėjamu laikotarpiu buvo apgintos 192 pedagogikos disertacijos. Daugiausia mokslininkų apgynė disertacijas iš pedagogikos teorijos ir istorijos, antroje vietoje - mokymo metodika, trečioje - specialioji pedagogika. Tačiau mokslinių publikacijų augimas nėra toks ryškus. Pastebėta, kad apgynus disertacijas mokslininkų produktyvumas ženkliai sumažėja.
PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>