Mokymo(-si) ir vertinimo aplanko taikymo universitetinėse studijose galimybės
Straipsniai
Nijolė Burkšaitienė
Publikuota 2004-12-17
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2004.13.9638
PDF

Reikšminiai žodžiai

universitetas
netradicinis ugdymas
vertinimas
aplankas

Kaip cituoti

Burkšaitienė, N. (2004) “Mokymo(-si) ir vertinimo aplanko taikymo universitetinėse studijose galimybės”, Acta Paedagogica Vilnensia, 13(13), pp. 87–98. doi:10.15388/ActPaed.2004.13.9638.

Santrauka

Vykstant aukštojo mokslo reformai ES, kyla būtinybė diegti naujus mokymo(-si) ir vertinimo metodus, sukuriančius mokymo(-si) visą gyvenimą sąlygas aukštojo mokslo studijose. Straipsnyje pateikiama remiantis ES politikos dokumentais ir moksline literatūra atlikta aplanko – plačiai pasaulio šalių universitetinėse studijose taikomo netradicinio mokymo(-si) ir vertinimo metodo – analizė: atskleista šio metodo paskirtis, tipai ir funkcijos, išanalizuota jo sudarymo struktūra ir vertinimo kriterijai bei pateiktos jo taikymo galimybių Lietuvos universitetinėse studijose rekomendacijos.
PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.