aukštasis mokslas humanistinis ugdymas užsienio kalbos mokymas mokymosi teorija
Kaip cituoti
Ramoškienė, A. (2004) “Įgūdžių ugdymas kalbų mokymosi nuostatos teorijos požiūriu”, Acta Paedagogica Vilnensia, 13(13), pp. 99–105. doi:10.15388/ActPaed.2004.13.9639.
Įgūdžių ugdymas kalbų mokymosi nuostatos teorijos požiūriu
Santrauka
Straipsnyje aptariamos kai kurios teigiamos užsienio kalbų mokymosi aukštojoje mokykloje nuostatos bei pedagoginės psichologinės problemos ir būdai formuoti teigiamą studentų nuostatą mokymo procese. Tyrimai parodė, kad siekiant skatinti palankią studentų nuostatą užsienio kalbų studijoms reikia sistemingai formuoti individo vidinę poziciją, kaip nuolatinį teigiamą „reakcijų sindromą" kalbinei veiklai ir tuo remiantis ugdyti jo kalbinius gebėjimus per pratybas.