Įgūdžių ugdymas kalbų mokymosi nuostatos teorijos požiūriu
Straipsniai
Aldona Ramoškienė
Publikuota 2004-12-17
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2004.13.9639
PDF

Reikšminiai žodžiai

aukštasis mokslas
humanistinis ugdymas
užsienio kalbos
mokymas
mokymosi teorija

Kaip cituoti

Ramoškienė, A. (2004) “Įgūdžių ugdymas kalbų mokymosi nuostatos teorijos požiūriu”, Acta Paedagogica Vilnensia, 13(13), pp. 99–105. doi:10.15388/ActPaed.2004.13.9639.

Santrauka

Straipsnyje aptariamos kai kurios teigiamos užsienio kalbų mokymosi aukštojoje mokykloje nuostatos bei pedagoginės psichologinės problemos ir būdai formuoti teigiamą studentų nuostatą mokymo procese. Tyrimai parodė, kad siekiant skatinti palankią studentų nuostatą užsienio kalbų studijoms reikia sistemingai formuoti individo vidinę poziciją, kaip nuolatinį teigiamą „reakcijų sindromą" kalbinei veiklai ir tuo remiantis ugdyti jo kalbinius gebėjimus per pratybas.
PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.