kūrybiškumas divergentinis mąstymas divergentinio mąstymo parametrai sklandumas lankstumas originalumas kūrybiškumo ugdymas kūrybiškumo ugdymo programa
Kaip cituoti
Grakauskaitė-Karkockienė, D. (2006) “Pedagoginio profilio studentų kūrybiškumo pokyčiai”, Acta Paedagogica Vilnensia, 17, pp. 66–77. doi:10.15388/ActPaed.2006.17.9686.
Pedagoginio profilio studentų kūrybiškumo pokyčiai
Santrauka
Lietuvoje kūrybiškumo ugdymo problematika psichologij'os mokslo darbuose mažai tyrinėta. Todėl šio tyrimo tikslas - ištirti Vilniaus pedagoginio universiteto (VPU) studentų, būsimų pedagogų, kūrybiškumo ugdymo galimybes mokantis psichologijos disciplinos. Tyrimo rezultatai atskleidė, kad kūrybiškumo ugdymo programa gali daryti veiksmingą įtaką studentų kognityviems ir asmenybės kūrybiškumo parametrams.