Švietimo kaitos mikrokontekstas: pedagogų prisitaikymas ir pasipriešinimas
Straipsniai
Virginija Šidlauskienė
Publikuota 2006-12-17
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2006.17.9692
PDF

Reikšminiai žodžiai

kaita
mikrokontekstas
prisitaikymas
pasipriešinimas
asmenybė

Kaip cituoti

Šidlauskienė, V. (2006) “Švietimo kaitos mikrokontekstas: pedagogų prisitaikymas ir pasipriešinimas”, Acta Paedagogica Vilnensia, 17, pp. 132–139. doi:10.15388/ActPaed.2006.17.9692.

Santrauka

Visų tipų bendrojo lavinimo mokyklų pedagogų prisitaikymas prie kaitos ir inovacijų sklaida kaip eksplicitinė asmeninė prielaida, lemia socialinės realybės, žinių visuomenės kūrimo pokyčius. Straipsnyje pristatomi pedagogų reagavimo į pokyčius, adaptyvumo, naujovių įdiegimo ir sklaidos, remiantis penkiapakopiu inovacijų taikymo modeliu, tyrimo rezultatai ir jų interpretavimas, ypač gilinantis į negatyvios mokytojų reakcijos, kaip pasipriešinimo švietimo praktikos permainoms, priežastis.
PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.