T. 40 (2018): Acta Paedagogica Vilnensia

T. 40 (2018)

Acta Paedagogica Vilnensia
Publikuota 2018-12-19

Pradžios puslapiai

Irena Stonkuvienė
Pratarmė
Santraukos peržiūros 176 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 113
9-10
PDF

Akademinės patirtys

Kathryn Roulston, Judith Preissle
Tyrimų su žmonėmis etiškumo dilemos
Santraukos peržiūros 228 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 139
11-24
PDF
İnci Yılmazlı Trout
Integracija į doktorantūros studijų programą: menu grįstas doktorantų patirčių tyrimas
Santraukos peržiūros 252 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 142
25-41
PDF
Juana M. Sancho-Gil, Fernando Hernández - Hernández
Moterys akademikės: išgyventos patirtys nelygybės kontekste
Santraukos peržiūros 179 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 134
42-57
PDF
Gražina Čiuladienė, Dainius Lasinskas
Konfliktų universitete sprendimas taikant mediaciją: pamokos Lietuvai
Santraukos peržiūros 212 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 131
58-69
PDF

Mokyklos bendruomenė ir klasės kultūra

John Brady
Sąsajų tarp pokalbių klasėje ir argumentacinio rašymo tyrimas
Santraukos peržiūros 195 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 126
94-110
PDF
Vita Venslovaitė, Laura Danylienė
Socialinis ir emocinis ugdymas: mokytojo perspektyva
Santraukos peržiūros 383 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 356
111-126
PDF
Aida Kairienė
Platesnio supratimo link: formalioji mokyklos mikropolitikos koncepto analizė
Santraukos peržiūros 198 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 175
127-141
PDF

Filosofiniai ugdymo klausimai

Justina Garbauskaitė - Jakimovska
Neformaliojo ugdymo ribos: poststruktūralizmo perspektyva
Santraukos peržiūros 217 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 184
142-154
PDF
Akvilė Giniotaitė
Lytiškumo ugdymas: esamos ir galimos tapatybės. Nuo postmodernizmo posthumanizmo link
Santraukos peržiūros 196 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 176
155-168
PDF

KRONIKA

Danguolė Gervytė
Edukologija: sugebėti tiesti tiltus (Interviu su profesore Vilija Targamadze)
Santraukos peržiūros 166 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 147
169-173
PDF

Pabaigos puslapiai

Informacija apie autorius
Santraukos peržiūros 153 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 103
174-177
PDF