Su vartotoju susijusių žinių kūrimas, paremtas didžiųjų duomenų analitika
Straipsniai
Justas Gribovskis
Vilniaus universitetas
Publikuota 2018-12-28
https://doi.org/10.15388/Im.2018.82.10
PDF

Reikšminiai žodžiai

žinios
naujosios žinios
žinių valdymas
didieji duomenys
vartotojo žinios
žinios vartotojui
žinios apie vartotoją
prognozavimo metodai

Kaip cituoti

Gribovskis, J. (2018) „Su vartotoju susijusių žinių kūrimas, paremtas didžiųjų duomenų analitik“a, Informacijos mokslai, 82, p. 161-179. doi: 10.15388/Im.2018.82.10.

Santrauka

[straipsnis ir santrauka lietuvių kalba; santrauka anglų kalba]

Žinių valdymas ir jo poveikis rinkodarai analizuojama jau seniai. Šiandien peržvelgiant atliktus tyrimus nekyla abejonių dėl žinių valdymo teikiamos naudos. Tačiau mažai dėmesio skiriama informacinių technologijų ir žinių sąveikos tyrimams bei jos įtakai rinkodaros procesams. Informacinių technologijų poveikis, didieji duomenys, jų analizė ir naujausi prognozavimo metodai veikia žinių paradigmos kaitą ir naujųjų žinių kūrimą.

PDF

Nuorodos

BI, Zhuming; COCHRAN, David (2014). Big data analytics with applications. Journal of Management Analytics, vol. 1(4), p. 249–265 [interaktyvus]. Prieiga per internetą: [žiūrėta 2017 m. sausio 24 d.].
BOLEA, Uroš; POPOVI, Aleš; ZABKARC, Jure et al. (2015). A case analysis of embryonic data mining success. Ljubljana: Stefan Institute, Department of Computer Systems, University of Ljubljana [interaktyvus]. Prieiga per internetą: [žiūrėta 2017 m. sausio 30 d.].
CARTER, Phillip (2011). Big data analytics: Future architectures, skills and roadmaps for the CIO, IDC Whitepaper [interaktyvus]. Prieiga per internetą: [žiūrėta 2017 m. sausio 30 d.].
CHAN, Joseph O. (2016). Big data custo mer knowledge management. Chicago Roosevelt University [interaktyvus]. Prieiga per internetą: [žiūrėta 2017 m. vasario 9 d.].
CHEN, Philip; ZHANG, Chun-Yang (2014). Data-intensive applications, challenges, techniques and technologies: a survey on big data. Macau: Department of Computer and Information Science, Faculty of Science and Technology, University of Macau [interaktyvus]. Prieiga per internetą: [žiūrėta 2017 m. vasario 14 d.].
CHU, Wesley (2014). Data mining and knowledge discovery for big data. Berlin: Springer-Verlag Berlin Heidelberg.
COURTNEY, Maertin (2012). Puzzling out big data. Journal of Engineering and Technology, vol. 7(12), p. 56–60.
DAVENPORT, Thomas (2014). Big data at work dispelling the myths, uncovering the opportunities. Harvard Business Review [interaktyvus]. Prieiga per internetą: [žiūrėta 2017 m. vasario 7 d.].
Didieji duomenys: galimybės ir pavojai (2016). Europarlamentas [interaktyvus]. Prieiga per internetą: [žiūrėta 2017 m. sausio 14 d.].
ELGENDY, Nada; ELRAGAL, Ahmed (2014). Big data analytics: a literature review paper. In P. Perner. Advances in data mining. Applications and theoretical aspects, p. 214–227. [interaktyvus]. Prieiga per internetą: [žiūrėta 2017 m. vasario 12 d.].
European big data value strategic research & innovation (2015). Big Data Value Association [interaktyvus]. Prieiga per internetą: [žiūrėta 2017 m. sausio 12 d.].
Eurostat. [interaktyvus]. Prieiga per internetą: [žiūrėta 2017 m. vasario 9 d.].
FREDRIKSSON, Cecilia (2015). Knowledge management with big data creating new possibilities for organizations. Gothenburg: Department of Political Science, Public Administration Åbo Akademi University [interaktyvus]. Prieiga per internetą: at> [žiūrėta 2017 m. vasario 5 d.].
GEBERT, Henning; GEIB, Malte; KOLBE, Lutz; BRENNER, Walter (2003). Innovation: big data: the next frontier for innovation. Knowledge-enabled customer relationship management: integrating customer relationship management and knowledge management concepts. Journal of Knowledge Management, No. 7(5), p. 107–123.
HICKEY, Kathleen (2016). When big data doesn’t equal big knowledge [interaktyvus]. Prieiga per internetą: [žiūrėta 2016 m. gruodžio 14 d.].
HISLOP, Donald (2009). Knowledge management in organizations: a critical introduction paperback. Oxford: Oxford University Press.
.
.
JUCEVIČIENĖ, Palmira; ŠAJEVA, Svetlana (2012). Žinių valdymas. Kaunas: Technologija.
MAYER-SCHÖNBERGER, Viktor; CUKIER, Kenneh (2014). Big data: a revolution that will transform how we live, work, and think. London: John Murray.
MANYIKA, James; CHUI, Michael; BROWN, Brad; BUGHIN, Jacques; DOBBS, Richard; ROXBURGH, Charles; HUNG BYERS, Angelina (2011). Big data: the next frontier for innovation, competition, and productivity. McKinsey Global Institute: McKinsey and Company [interaktyvus]. Prieiga per internetą: [žiūrėta 2017 m. vasario 5 d.].
MCAFEE, Andrew; BRYNJOLFSSON, Erik (2012). Big data: the management revolution. Harvard Business Review [interaktyvus]. Prieiga per internetą: [žiūrėta 2017 m. vasario 3 d.].
OGIELA, Lidia (2015). Advanced techniques for knowledge management and access to strategic information. Krakow: AGH University of Science and Technology [interaktyvus]. Prieiga per internetą: [žiūrėta 2017 m. sausio 24 d.].
PAULEEN, David; CHUNG, William (2016). Does big data mean big knowledge? KM perspectives on big data and analytics [interaktyvus]. Prieiga per internetą: [žiūrėta 2016 m. gruodžio 24 d.].
RRT ataskaitos (2016). [interaktyvus]. Prieiga per internetą: [žiūrėta 2017 m. vasario 7 d.].
SAGIROGLU, Seref; SINANC, Duygu (2013). Big data review: collaboration technologies and systems [interaktyvus]. Prieiga per internetą: [žiūrėta 2017 m. sausio 19 d.].
SCHROECK, Michael; SHOCKLEY, Rebecca; SMART, Janet; ROMERO-MORALES, Dolores; TUFANO, Peter (2012). Analytics: the real-world use of big data. How innovative enterprises extract value from uncertain data. IBM Institute for Business Value [interaktyvus]. Prieiga per internetą: [žiūrėta 2017 m. sausio 21 d.].
SNIJDERS, Chris; MATZAT, Uwe; REIPS, Ulf-Dietrich (2012). Big data: big gaps of knowledge in the field of internet science [interaktyvus]. Prieiga per internetą: [žiūrėta 2016 m. gruodžio 29 d.].
WANG, Xiaojun; WHITE, Leroy; CHEN, Xu (2015). Big data research for the knowledge economy: past, present, and future. Industrial Management & Data Systems, vol. 115, iss. 9 [interaktyvus]. Prieiga per internetą: [žiūrėta 2016 m. gruodžio 22 d.].
WALKER, Saihnt (2014). Big data: a revolution that will transform how we live, work, and think. International Journal of Advertising, vol. 33, iss. 1 [interaktyvus]. Prieiga per internetą: [žiūrėta 2016 m. gruodžio 22 d.].
Kūrybinių bendrijų licencijos
Priskyrimas: Kūrybinių bendrijų licencijos (CC BY 4.0).

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.

Atsisiuntimai

Atsisiuntimų statistikos duomenys negalimi.