Reklamos tekstų stilistinė skyryba
Straipsniai
Irena Smetonienė
Vilniaus universitetas
Publikuota 2013-12-20
https://doi.org/10.15388/LK.2013.22681
PDF (Anglų)

Reikšminiai žodžiai

nėra

Kaip cituoti

Smetonienė, I. (2013) “Reklamos tekstų stilistinė skyryba”, Lietuvių kalba, (7), pp. 1–13. doi:10.15388/LK.2013.22681.

Santrauka

Straipsniui pasirinkti reklamos tekstai, nes per reklamą galima pamatyti, kokiais būdais kūrėjai siekia atkreipti adresato dėmesį, priversti jį nusipirkti reklamuojamą prekę. Reklamos tekstai yra arčiausiai publicistikos, t. y. to funkcinio stiliaus, kuris dėl didesnio paveikumo perima visų kitų funkcinių stilių ypatybes, tarp jų ir skyrybą. Analitiniu ir aprašomuoju metodais straipsnyje siekiama apžvelgti, kiek reklamoje prasiplėtusi skyrybos ženklų semantika, kaip jie panaudojami efektyviai emocinei bei ekspresinei informacijai kurti.
PDF (Anglų)

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.