Santrauka
Straipsniui pasirinkti reklamos tekstai, nes per reklamą galima pamatyti, kokiais būdais kūrėjai siekia atkreipti adresato dėmesį, priversti jį nusipirkti reklamuojamą prekę. Reklamos tekstai yra arčiausiai publicistikos, t. y. to funkcinio stiliaus, kuris dėl didesnio paveikumo perima visų kitų funkcinių stilių ypatybes, tarp jų ir skyrybą. Analitiniu ir aprašomuoju metodais straipsnyje siekiama apžvelgti, kiek reklamoje prasiplėtusi skyrybos ženklų semantika, kaip jie panaudojami efektyviai emocinei bei ekspresinei informacijai kurti.
Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai
-
Irena Smetonienė,
Antanas Smetona,
Audrius Valotka,
Dėl standartinės kalbos termino
,
Lietuvių kalba: Nr. 10 (2016)
-
Irena Smetonienė,
Redakcinė kolegija ir turinys
,
Lietuvių kalba: Nr. 16 (2021): Lietuvių kalba
-
Irena Smetonienė,
Redakcinė kolegija ir turinys
,
Lietuvių kalba: T 17 (2022): Lietuvių kalba
-
Irena Smetonienė,
Redakcinė kolegija ir turinys
,
Lietuvių kalba: T 18 (2023): Lietuvių kalba
-
Irena Smetonienė,
Redakcinė kolegija ir turinys
,
Lietuvių kalba: 2023: Lietuvių kalba (Priedas)
-
Irena Smetonienė,
Marius Smetona,
Stilistikos ir retorikos raida Lietuvoje
,
Lietuvių kalba: 2023: Lietuvių kalba (Priedas)