Nostalgiška vaizduotė ir reklama: praeitų laikų kaimelio atvejis
Straipsniai
Emmanuelle Fantin
Publikuota 2018-01-15
https://doi.org/10.15388/Litera.2017.4.11246
PDF

Reikšminiai žodžiai

nėra

Kaip cituoti

Fantin, E. (2018) “Nostalgiška vaizduotė ir reklama: praeitų laikų kaimelio atvejis”, Literatūra, 59(4), pp. 97–106. doi:10.15388/Litera.2017.4.11246.

Santrauka

Kaip medijų diskurse kuriamas „mielosios Prancūzijos“ vaizdinys? Straipsnyje pasitelkus praeities laikų kaimelio atvejį analizuojamos kultūrinės nostalgijos reprezentacijos dabartinėje televizijos reklamoje. Tiriama, kokiais būdais komercinis diskursas pavirsta kultūrinės atminties kategorizavimo įrankiu ir, galiausiai suvienodinęs daugelio žmonių atsiminimus, pakeičia istorinį nuotolį ir nustato tam tikrą nostalgijos estetiką. Pirmoje straipsnio dalyje analizuojamos „chronotopinės“ erdvės ir laiko vaizdinių reprezentacijų galimybės. Antroje dalyje tiriama praeities laikų kaimelio įvaizdžių reprezentacijų autentiškumo vertė kuriamuose „žanriniuose paveiksluose“, medijų diskurso steigiamose ir tradiciją išaukštinančiose vaizdinių reikšmėse.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>