Socialinė medija Rusijos politikoje
Straipsniai
Alexey Salikov
National Research University Higher School of Economics, Moscow
https://orcid.org/0000-0001-5155-6760
Publikuota 2020-12-28
https://doi.org/10.15388/Polit.2020.99.3
PDF (Anglų)
HTML (Anglų)

Reikšminiai žodžiai

socialinė medija
politika
politinė komunikacija
viešoji erdvė
Rusija
Rusijos valdžia
Rusijos opozicija

Kaip cituoti

Salikov, Alexey. 2020. “Socialinė Medija Rusijos Politikoje”. Politologija 99 (3): 64-92. https://doi.org/10.15388/Polit.2020.99.3.

Santrauka

Straipsnis nagrinėja socialinės medijos įtakos politikai Rusijoje klausimą. Paskutiniame XX amžiaus dešimtemetyje atsiradusi socialinė medija pirmiausia buvo neformalaus bendravimo priemonė, tačiau jau XXI amžiaus antrajame dešimtmetyje ji tapo svarbi Rusijos visuomeninio ir politinio gyvenimo dalis. Pastarieji du dešimtmečiai yra pakankamas laiko tarpas, kuris leidžia daryti išvadas apie socialinės medijos poveikį šalis politiniam vystymuisi. Tai atlikti ir yra pagrindinė straipsnio užduotis. Straipsnį sudaro trys dalys. Pirmojoje pristatomas bendras Rusijos socialinės medijos paveikslas, jos svarba formuojant viešąją nuomonę, viešosios diskusijos struktūrą ir šalies visuomeninę bei politinę darbotvarkę. Antrojoje parodoma tai, kaip socialinėmis medijomis naudojasi Rusijos opozicija ir protesto judėjimai. Trečiojoje analizuojama, kaip socialine medija naudojasi Rusijos valdžia.

PDF (Anglų)
HTML (Anglų)