Intelekto struktūra: protiškai atsilikusių ir specifinių mokymosi negalių turinčių vaikų WISC profilių lyginamoji analizė
Straipsniai
R. Pukinskaitė
Publikuota 1996-01-01
https://doi.org/10.15388/Psichol.1996.0.4458
PDF

Reikšminiai žodžiai

intelektas
intelekto struktūra
protinis atsilikmas
mokymosi negalės

Kaip cituoti

Pukinskaitė, R. (1996). Intelekto struktūra: protiškai atsilikusių ir specifinių mokymosi negalių turinčių vaikų WISC profilių lyginamoji analizė. Psichologija, 15, 57-77. https://doi.org/10.15388/Psichol.1996.0.4458

Santrauka

Šiame straipsnyje atskleidžiami intelekto struktūros ypatumų skirtumai tarp psichiškai atsilikusių, turinčių mokymosi sutrikimų ir mokinių su aukštais pasiekimais. Eksperimentinis tyrimas parodė reikšmingą skirtumą tarp visų grupių WISC plataus-masto balų rezultatuose, verbaliniuose ir atlikimo baluose (p<0.05). Vaikų su mokymosi sutrikimais atlikimo IQ buvo reikšmingai aukštesnis nei jų verbalinis IQ. Vaikų su garsiniais-vizualiniais sutrikimais profilis turi tendenciją tapti vienodesniu (nėra reikšmingų skirtumų tarp verbalinio ir atlikimo IQ). Didžiausias rezultatų kintamumas pastebėtas vaikų su aukštais pasiekimais rezultatuose, o mažiausias kintamumas psichiškai atsilikusių vaikų rezultatuose.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>