Mokymas piešti - kūrybinio minties vaizdavimo pagrindas
Straipsniai
J. Morkytė
Publikuota 1962-01-06
https://doi.org/10.15388/Psichol.1962.1.4834
PDF

Reikšminiai žodžiai

kūrybiškimas
piešimas
aktyvumas

Kaip cituoti

Morkytė, J. (1962). Mokymas piešti - kūrybinio minties vaizdavimo pagrindas. Psichologija, 1, 65-73. https://doi.org/10.15388/Psichol.1962.1.4834

Santrauka

Realistiško atvaizdo sukūrime suvokimas ir vaizdavimas yra vieno proceso dviem pusėmis, kurios nukreipia link pilnesnio tikrovės reiškinio suvokimo. Vieningas šių procesų valdymo kryptingumas užtikrina mokomąją ir ugdomąją piešimo reikšmę. Grafinio piešimo pagrindai turi būti rimtai mokomi pradinėje mokykloje, todėl kad šiuo gyvenimo laikotarpiu vystosi smulkieji vaiko rankos raumenys, formuojasi tiksli akies ir rankos koordinacija. Tikslaus piešimo raida turi remtis fiziologiniais pagrindais, psichologiniais ypatumais ir pedagoginiais mokymo principais. Palaipsniui pasiekiamas toks grafinių įgūdžių valdymo lygis, kai vaikas gali daugiau arba mažiau sąmoningai išreikšti savo mintis ir norus piešinyje suprantamomis formomis, kai vaikas pradeda žiūrėti į savo piešinį kaip mąstymo ir bendravimo su kitais būdą. Toks piešimas įgauna socialinį, vis kūrybiškesnį, pobūdį.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.