Kai kurie perimamumo ir tarpdalykinių ryšių paisymo klausimai, mokant humanitarinių dalykų
Straipsniai
V. Rajeckas
Publikuota 1968-01-06
https://doi.org/10.15388/Psichol.1968.9.8920
PDF

Reikšminiai žodžiai

tarpdalykiniai ryšiai
perimamumas
humanitarinių dalykų mokymas

Kaip cituoti

Rajeckas, V. (1968). Kai kurie perimamumo ir tarpdalykinių ryšių paisymo klausimai, mokant humanitarinių dalykų. Psichologija, 9(1), 69-84. https://doi.org/10.15388/Psichol.1968.9.8920

Santrauka

Perimamumo ir tarpdalykinių ryšių panaudojimas padeda pilniau, giliau ir visapusiškiau suprasti mokomuosius dalykus, taip pat turi svarbią reikšmę komunistinio sąmoningumo ugdymui. N. Krupskaja tarpdalykiniams ryšiams skyrė ypač didelį dėmesį. Straipsnyje konkrečiais pavyzdžiais parodoma, kaip reikėtų nagrinėti rašytojų gyvenimą ir kūrybą, rusų literatūrą lietuviškoje mokykloje, ir daromos apibendrinančios išvados. Didelis dėmesys taip pat skiriamas grožinės literatūros kūrinių panaudojimui istorijos pamokose, atskleidžiamos šios priemonės panaudojimo galimybės. Kai kurie eksperimentinio darbo rezultatai leidžia tvirtinti, kad perimamumo ir tarpdalykinių ryšių panaudojimas yra būtina sąlyga pamokos efektyvumui padidinti.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.