Motyvacija kaip psichologinis kūrybiškumo veiksnys
Straipsniai
J. ALMONAITIENĖ
Publikuota 1997-12-23
https://doi.org/10.15388/Psichol.1997.16.9030
PDF

Reikšminiai žodžiai

motyvacija
kūrybiškumas
kūrybiškumo veiksniai

Kaip cituoti

ALMONAITIENĖ, J. (1997). Motyvacija kaip psichologinis kūrybiškumo veiksnys. Psichologija, 16, 65-84. https://doi.org/10.15388/Psichol.1997.16.9030

Santrauka

Šiame straipsnyje nagrinėjami kūrybiškumo veiksniai. Seniau buvo manoma, kad pagrindinis kūrybiškumo veiksnys yra tam tikri mąstymo gebėjimai, bet sukaupti empiriniai faktai tam prieštarauja. Daugelio tyrimų duomenimis, asmens motyvacija (plačiąja prasme – motyvai, vertybės, interesai) gali būti svarbiu kūrybiškumo veiksniu. Toks klausimas ir buvo nagrinėjamas šiame straipsnyje pristatomame tyrime. Studentai, kurie turi išskirtinių pasiekimų veiklose, reikalaujančiose kūrybiškumo, dalyvavo kokybiniame tyrime. Tyrimas leido atskleisti kai kuriuos naujus kūrybiškumo veiksnių ypatumus. Buvo nustatyta, kad labiau ir mažiau kūrybiškesni studentai skyrėsi savo ateities planais, mintimis apie karjerą, įvairių dalykų mokymusi. Nustatyta, kad kūrybiškesnių mokinių tarpe labiau buvo paplitę vidiniai motyvai.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>