Aukštesnių klasių normalių ir anomalių mokinių dėmesio savybių tyrimas
Straipsniai
D. Lygis
Publikuota 1981-12-23
https://doi.org/10.15388/Psichol.1981.2.9180
PDF

Reikšminiai žodžiai

dėmesys
dėmesio perkėlimas
aklumas
protinis atsilikimas
kurtumas

Kaip cituoti

Lygis , . D. . (1981). Aukštesnių klasių normalių ir anomalių mokinių dėmesio savybių tyrimas. Psichologija, 2, 41-51. https://doi.org/10.15388/Psichol.1981.2.9180

Santrauka

Straipsnyje pristatomas tyrimas, kuriame buvo analizuojami normalių, aklų, prastai matančių, kurčių ir protiškai atsilikusių vaikų (vidutinis amžius – 19 metų) girdimojo, vaizdinio ir taktilinio dėmesio koncentracijos, paskirstymo ir perkėlimo ypatumai. Buvo nustatyta, kad audio-taktilinis ir audio-vizualinis dėmesio paskirstymas dera gerai (vidutinis atlikimo pablogėjimas – 14,5%), tačiau vizio-taktilinis paskirstymas dera blogiau (atlikimas pablogėjo 40,2%). Pagal dėmesio koncentracijos greitį tiriamosios grupės išsidėstė taip: akli, normalūs, prastai matantys, kurti ir protiškai atsilikę. Pagal dėmesio perkėlimą grupės išsidėstė taip: prastai matantys, normalūs protiškai atsilikę ir kurti. Pagal intermodalinį dėmesio paskirstymą grupės išsidėstė taip: akli, normalūs, prastai matantys, protiškai atsilikę, kurti.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>