Humanitarinių dalykų reikšmė teigiamo mokinių požiūrio į mokymąsi ugdymui
Straipsniai
V. Rajeckas
Publikuota 1971-01-08
https://doi.org/10.15388/Psichol.1971.11.9253
PDF

Reikšminiai žodžiai

teigiamas požiūris į mokslą
humanitariniai dalykai

Kaip cituoti

Rajeckas , . V. . (1971). Humanitarinių dalykų reikšmė teigiamo mokinių požiūrio į mokymąsi ugdymui . Psichologija, 11, 95-102. https://doi.org/10.15388/Psichol.1971.11.9253

Santrauka

Vienas iš svarbiausių tarybinės mokyklos uždavinių yra pozityvaus mokinių požiūrio į mokymąsi ugdymas. Tam pirmiausia turi tarnauti literatūros, istorijos ir socialinių mokslų mokymasis, nes šie dalykai sudaro ideologinio ugdymo pamatą. Straipsnyje parodoma, kad traukos mokslui ugdymui esminę įtaką humanitarinių dalykų turinys, jų ryšys su gyvenimu. Darbinio santykio ugdymas apibrėžiamas pirmiausia mokymo metodais, mokymo proceso organizavimu. Daroma išvada, kad teisinga humanitarinių dalykų įsisavinimo organizacija labai svarbi mokinio įsitikinimams, santykiui su darbu, visuomene ir savimi vystytis.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>