Neprigirdinčių mokinių (vaikinų ir merginų) karjeros planavimo skirtumai
Articles
Afdal Afdal
Negeri Padango universitetas, Indonezija
Mega Iswari
Negeri Padango universitetas, Indonezija
Alizamar Alizamar
Negeri Padango universitetas, Indonezija
Ifdil Ifdil
Negeri Padango universitetas, Indonezija
Yuda Syahputra
Negeri Padango universitetas, Indonezija
Nurhastuti Nurhastuti
Negeri Padango universitetas, Indonezija
Publikuota 2019-12-20
https://doi.org/10.21277/se.v1i39.409
PDF (Anglų)

Reikšminiai žodžiai

karjeros planavimas
negirdintys moksleiviai vaikinai
neprigirdinčios moksleivės merginos

Kaip cituoti

Afdal, A. (2019) “Neprigirdinčių mokinių (vaikinų ir merginų) karjeros planavimo skirtumai”, Special Education, 1(39), pp. 89–108. doi:10.21277/se.v1i39.409.

Santrauka

Tyrimu siekiama išanalizuoti karjeros planavimo skirtumus tarp mokinių vaikinų ir merginų. Tyrimo imtį sudarė 2018 m. sausio–birželio semestrui užregistruoti Vakarų Sumatros gimnazijos 96 kurti mokiniai, atrinkti atsitiktine tvarka. Be to, siekiant ištirti ir išanalizuoti pasirinktą problemą, buvo naudojamas Afdalio karjeros planavimo inventorius (angl. Afdal Career Planning Inventory, ACPI), pasitelkiant Likerto skalę. Rezultatai parodė, kad nėra reikšmingo skirtumo karjeros planavimo aspektu tarp negirdinčių mokinių vaikinų ir merginų. Taip pat buvo nustatyta, kad negirdinčių vaikinų karjeros planavimas yra iš esmės yra žemo lygio kategorijos, o merginų – vidutinio lygio kategorijos.

PDF (Anglų)

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.