Antraščių negatyvumo, nuotaikos ir skaitytojų reakcijos konstravimas
Praktika
Raminta Švėgždaitė
Publikuota 2017-07-21
https://doi.org/10.15388/zt/jr.2016.11.10750
PDF

Reikšminiai žodžiai

antraštė
negatyvumas
nuotaika
interneto ži­niasklaida

Kaip cituoti

Švėgždaitė, R. (2017) “Antraščių negatyvumo, nuotaikos ir skaitytojų reakcijos konstravimas”, Žurnalistikos tyrimai, 11, pp. 55–77. doi:10.15388/zt/jr.2016.11.10750.

Santrauka

Straipsnyje aptariama antraštės svarba šiandieninėje Lie­tuvos interneto žiniasklaidoje, jos panaudojimas formuojant skaitytojų nuomonę bei optimizuojant naujienų sklaidą. Pristatomas dviejų populia­riausių Lietuvos interneto leidinių (Delfi.lt ir 15min.lt) tyrimas, kuriame at­skleidžiama, kokią įtaką antraštės negatyvumas ir kuriama nuotaika daro skaitytojų aktyvumui, šiuo aspektu lyginami Lietuvos ir užsienio naujienų srautai. Nors laikraščių antraštės tyrinėjamos nuolat, autorė straipsnyje nu­tarė išsiaiškinti, kaip jos konstruojamos ir kokio pobūdžio antraštės domi­nuoja.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>