Ekonominiai, technologiniai ir socialiniai Lietuvos žiniasklaidos pokyčiai
Praktika
Kęstutis Petrauskis
Publikuota 2012-01-01
https://doi.org/10.15388/zt/jr.2012.5.1808
5-24.PDF (Anglų)

Kaip cituoti

Petrauskis, K. (2012) “Ekonominiai, technologiniai ir socialiniai Lietuvos žiniasklaidos pokyčiai”, Žurnalistikos tyrimai, 5, pp. 5–24. doi:10.15388/zt/jr.2012.5.1808.

Santrauka

Naudojantis stebėjimo ir lyginimo metodais straipsnyje apžvelgiamas ekonominių, technologinių ir socialinių medijų rinkoje vykstančių procesų poveikis ir įtaka žiniasklaidai ir jos turiniui. Šio straipsnio tikslas – ne tik aptarti Lietuvos žiniasklaidoje vykstančius procesus, bet ir, remiantis JAV ir ES šalių spaudos pavyzdžiais, palyginti su analogiškais procesais kitose Vakarų šalyse. Ši tema aktuali tiek akademinei bendruomenei, tiek ir plačiajai visuomenei, kasdieniame gyvenime susiduriančiai su Lietuvos masinės komunikacijos priemonių kaita.

Esminiai žodžiai: internetas, objektyvumas, nešališkumas, pokytis, reklamos rinka, spauda, televizija, žiniasklaida, žiniasklaidos skaidrumas, žiniasklaidos turinys.

5-24.PDF (Anglų)

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>