Manipuliacinės įtraukimo į komunikaciją strategijos periodinėje spaudoje
Praktika
Aurelija Juodytė
Publikuota 2008-01-01
https://doi.org/10.15388/zt/jr.2008.1.81
ZT-NR1-2.PDF

Kaip cituoti

Juodytė, A. (2008) “Manipuliacinės įtraukimo į komunikaciją strategijos periodinėje spaudoje”, Žurnalistikos tyrimai, 1, pp. 25–40. doi:10.15388/zt/jr.2008.1.81.

Santrauka

Vienam populiariausių XX a. informacinės erdvės reiškinių – propagandai – ir dabar netrūksta tyrinėtojų dėmesio. Propaganda iš esmės susijusi su manipuliacija, per kurią yra realizuojama viešajame diskurse ir tampa kasdienio gyvenimo praktika. Todėl ši tematika įdomi ne vien akademinės bendruomenės nariams, bet ir plačiajai visuomenei – ypač viešųjų ryšių specialistams, politikams, politologams.

Šio straipsnio tikslas – apibrėžti ir atskirti minėtus konceptus ir parodyti, kokiomis sąlygomis atsiranda manipuliacinė komunikacija, kaip ji susijusi su periodine (sovietine ir posovietine) spauda Lietuvoje, ir kaip individualus mąstymas tampa ne ideologijos, bet ideologijų sklaidos priemone.

Esminiai žodžiai: propaganda, manipuliacija, komunikacija, iššūkis, subjektyvumas, programa, akseologija.

ZT-NR1-2.PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.