Informacinių technologijų studentų profesinio identiteto raiška lyčių aspektu
Straipsniai
Vilija Stanišauskienė
Kauno technologijos universitetas
Aistė Urbonienė
Vilniaus universitetas
Publikuota 2018-07-04
https://doi.org/10.15388/Im.2017.80.11674
PDF

Kaip cituoti

Stanišauskienė, V., & Urbonienė, A. (2018). Informacinių technologijų studentų profesinio identiteto raiška lyčių aspektu. Information & Media, 80, 90-104. https://doi.org/10.15388/Im.2017.80.11674

Santrauka

Profesinis identitetas, aiškinamas kaip savęs supratimas atliekant profesinius vaidmenis, yra vienas iš svarbiausių karjeros sėkmę ir pasitenkinimą karjera lemiančių veiksnių. Informacinių technologijų specialisto profesija, kaip ir kitos technologinės profesijos, siejama su vyriškumu, loginiu mąstymu, t. y. itin griežtu stereotipiniu vertinimu lyties aspektu. Informacinių technologijų studijų programas teikiančių aukštųjų mokyklų profesionalams ir karjeros konsultantams aktualu atpažinti šias programas besirenkančių jaunuolių profesinio identiteto raiškos užuomazgas ir lyčių skirtumus formuojantis profesiniam identitetui, siekiant optimalių karjeros sprendimų. Straipsnyje, atliekant kokybinį tyrimą, atskleidžiamas informacinių technologijų studijų studentų profesinio identiteto tapsmas šią karjeros sritį pasirinkusio žmogaus gyvenimo ir karjeros raidos kontekste lyčių aspektu.

Pagrindiniai žodžiai: profesinis identitetas, informacinės technologijos, karjeros sprendimas, lyčių stereotipai

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>