Elektroninių paslaugų vertinimo kriterijai: Azerbaidžano pavyzdys
Informacinės paslaugos
Farhad Yusifov
ANAS Informacinių technologijų institutas
Aynur Gurbanli
ANAS Informacinių technologijų institutas
Publikuota 2018-09-04
https://doi.org/10.15388/Im.2018.0.11938
PDF

Reikšminiai žodžiai

e. paslaugos, e. valdžia, e. paslaugų vertinimas, viešosios paslaugos, paslaugos piliečiams

Kaip cituoti

Yusifov F. ir Gurbanli A. (2018) „Elektroninių paslaugų vertinimo kriterijai: Azerbaidžano pavyzdys“, Informacijos mokslai, 810, p. 18-26. doi: 10.15388/Im.2018.0.11938.

Santrauka

[straipsnis anglų kalba; santrauka ir reikšminiai žodžiai lietuvių kalba]

Azerbaidžane nuo 2013 m. e. paslaugų vertinimą kasmet atlieka Valstybinė viešųjų paslaugų ir socialinių inovacijų tarnyba (ASAN). Pagrindinis elektroninių paslaugų vertinimo tikslas yra teikti prieinamas ir nenutrūkstamas viešąsias paslaugas piliečiams, taip pat pagreitinti informacijos išteklių, valstybės institucijų bei elektroninių paslaugų sistemų integravimą tobulinant valdymo sistemas šioje srityje. Valstybinės agentūros atlikto vertinimo rezultatas yra konkrečios rekomendacijos, atsispindinčios kiekvienos valstybinės įstaigos parengtame sertifikate. Praktika rodo, kad paslaugų teikėjai vykdydami veiklą taiko rekomendacijas, o tai lemia teigiamus paslaugų organizavimo pokyčius. Tokios veiklos rezultatas – Azerbaidžanas pakilo per 12 e. valdžios plėtros indekso pakopų ir 2016 m., palyginti su 2014 m., užima 56 vietą tarp 193 šalių.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.