Nuotolinių studijų vartotojų poreikių analizė
Informacinės technologijos mokymui ir studijoms
Leonidas Sakalauskas
Saulius Preidys
Publikuota 2009-01-01
https://doi.org/10.15388/Im.2009.0.3295
117-123.pdf

Kaip cituoti

Sakalauskas, L., & Preidys, S. (2009). Nuotolinių studijų vartotojų poreikių analizė. Information & Media, 50, 117-123. https://doi.org/10.15388/Im.2009.0.3295

Santrauka

Nuotolinės studijos šiuo metu tampa viena populiariausių studijų formų Lietuvoje ir pasaulyje. Besivystant informacinėms ir komunikacinėms technologijoms daugelis žmonių studijuoja neatsitraukdami nuo savo darbo vietų. Tokiame studijų procese dalyvauja skirtingi vartotojai: studentai, dėstytojai, nuotolinių modulių kūrėjai, auditoriai, virtualaus mokymo aplinkų administratoriai. Straipsnyje analizuojamos atskiros vartotojų grupės, šių grupių atstovų poreikiai studijuojant nuotoliniu būdu ir tų
poreikių tenkinimo būdai.

The Analysis of Distance Education Users Needs
Leonidas Sakalauskas, Saulius Preidys

Summary
Different users are participating in distance learning process: teachers (tutors), distance course creators, auditors, VLE administrators. The quality of such studies depends on all of these groups: module developed qualitatively will be convenient for the learner and helpful for the tutor. All the study process depends on the administrator’s activities: if server is working with breaks, studies can become unpredictable and not attractive. In this article the needs of different user groups are analysed and conditions are created for the programming agent development which can improve distance education process.

ight: 18px;">

117-123.pdf

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.