Tarpkultūrinė komunikacija ir internetas: tarpkultūrinės komunikacijos vaidmuo interneto bendruomenėse
Straipsniai
Maciej Kałuża
Ewa Golik
Publikuota 2008-01-01
https://doi.org/10.15388/Im.2008.0.3390
22-34.pdf

Kaip cituoti

Kałuża, M., & Golik, E. (2008). Tarpkultūrinė komunikacija ir internetas: tarpkultūrinės komunikacijos vaidmuo interneto bendruomenėse. Information & Media, 45, 22-34. https://doi.org/10.15388/Im.2008.0.3390

Santrauka

Straipsnyje pateikiama tarpkultūrinės komunikacijos, egzistuojančios interneto bendruomenėse, analizė, atlikta bendradarbiaujant su grupės MMORPG (angl. Massive Multiplayer Online Role Playing Games) nariais. Šio tyrimo tikslas buvo parodyti, kad interneto bendruomenės linkusios turėti gana išvystytas organizacines struktūras, įgalinančias jų narius dirbti kartu atliekant intelektines užduotis. Nors MMORPG tradicinė akis į akį komunikacija yra pakeičiama kompiuterių perduodama komunikacija (angl. computer mediated communication), vis tiek galima pamatyti, kaip formuojasi specifinės grupės kultūra. Tyrimo metu nustatytas dar vienas svarbus veiksnys – interneto bendruomenėse, kurias sudaro MMORPG nariai iš skirtingų kultūrų, pasaulio religijų, matyti, kad kultūriniai jų sąveikos aspektai ne tik atsiskleidžia iš jų veiksmų, bet taip pat turi didelę įtaką žaidėjo elgsenai ar grupės organizavimui. Ilgo bendradarbiavimo veiksnys rodo, kad tarp žaidėjų, priklausančių MMORPG, yra susiformavusių specifinių komunikacijos formų ir integruojanti grupės kultūra.

Intercultural communication and the Internet. The role of intercultural communication in Internet societies
Maciej Kałuża, Ewa Golik

Summary
The subject of our paper is an analysis of intercultural communication, in Internet societies, concentrated on group cooperation in MMORPGs (Massive Multiplayer Online Role Playing Games). The main purpose of our study was to show that Internet societies tend to have a highly developed structure of organization, enabling them to work together on very sophisticated tasks. Even though in MMORPGs a traditional face-to-face communication is replaced by the computer-mediated communication, we can still observe emergence of specific group cultures as defined by traditional sociology. Also, a rather important factor is that due to the fact that the Internet societies found in MMORPGs are made up of players from different cultures, world regions, the cultural aspect of their interaction is not only visible in their actions, but also tends to have a strong influence on players’ behaviors and group organization. The fact of a long cooperation among players playing the MMORPGs also results in a very specific form of communication and a highly complex in-group culture.
Key words: Internet, communication, group, organization, structure

22-34.pdf

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>