Integruota rinkodaros komunikacija: edukacinių renginių rėmimo virtualių platformų vertinimas
Žiniasklaida ir komunikacija
Liudmila Lobanova
Arūnas Rakauskas
Publikuota 2017-09-22
https://doi.org/10.15388/Im.2017.78.10836
PDF

Reikšminiai žodžiai

integruota rinkodaros komunikacija
rinkodaros kanalai
edukaciniai renginiai
virtualios rėmimo platformos

Kaip cituoti

Lobanova L. ir Rakauskas A. (2017) „Integruota rinkodaros komunikacija: edukacinių renginių rėmimo virtualių platformų vertinimas“, Informacijos mokslai, 780, p. 83-104. doi: 10.15388/Im.2017.78.10836.

Santrauka

Plečiantis edukacijos tikslą turinčioms veiklos sritims, tampa aktualu tobulinti rinkodaros komunikacijos kanalus. Straipsnyje pateikiamas edukacinių renginių klasifikavimo teorinis apibendrinimas, apibrėžiama integruotos rinkodaros komunikacijos samprata. Remiantis atliktų kompleksinių empirinių tyrimų rezultatais atskleidžiama perspektyvos ir būdai panaudoti tokius integruotos rinkodaros komunikacijos kanalus kaip specializuotos edukacinių renginių rėmimo ir viešinimo platformos, leidžiančios praplėsti tradicinės komunikacijos priemonių galimybes. Remiantis teorine analize ir empirinių tyrimų rezultatais apibendrinama sukaupta renginių rėmimo ir viešinimo priemonių taikymo patirtis. Išanalizavus renginių rėmimo įvairių kanalų ypatumus, atskleista edukacinių renginių rėmimo virtualių platformų naudojimo pranašumai ir integruotos rinkodaros komunikacijos priemonių tobulinimo galimybės.

PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai