Ukrainos internetinės verslo medijos: tipologija ir specifinės savybės
Straipsniai
Viktoriia Nikytenko
Institute of Journalism, Taras Shevchenko National University of Kyiv, Ukraine
Publikuota 2022-07-14
https://doi.org/10.15388/Im.2022.93.66
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

Ukrainos internetinės verslo medijos
tipologija
tipologiniai veiksniai
masinė komunikacija
socialinės komunikacijos diskursas

Kaip cituoti

Nikytenko, V. (2022). Ukrainos internetinės verslo medijos: tipologija ir specifinės savybės. Information & Media, 93, 116-135. https://doi.org/10.15388/Im.2022.93.66

Santrauka

 Straipsnyje pateikiamas naujas žvilgsnis į specifines Ukrainos internetinių verslo medijų ypatybes ir pagrindinius tipologinius veiksnius. Žinios apie verslo medijų segmentavimo tipologinę struktūrą ir ypatybes gali būti panaudotos sudarant rinkodaros planus ir planuojant medijas. Empirinėje straipsnio dalyje pateikiamas išsamus termino „verslo žurnalistika“ apibrėžimas Ukrainos socialinės komunikacijos diskurse, taip pat internetinės verslo medijos tipologija, pagrįsta pasirinktais struktūriniais ir funkciniais bei tipą formuojančiais veiksniais: ekonominiais ir organizaciniais, struktūriniais ir funkciniais, profesiniais ir technologiniais. Straipsnyje, atlikus empirinę analizę ir pasitelkus teorinį pagrindimą, taip pat pateikiamas anksčiau mokslininkų apžvelgtas socialinių verslo medijų funkcijų apibrėžimas.

PDF
HTML

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>