Tyrinėdami tvarią madą mokslininkai pastebi, jog jos suvokimas yra nevienalytis ir nulemiamas skirtingų kontekstų (Henninger et al., 2016), mados industrijos dalyvių požiūrio ir elgsenos (Thomas, 2020, Gwilt et al., 2019), šalių ir regionų vietos ekonomikos, kultūros, aplinkos kontekstų, mados industrijos tikslų ir mados verslo etikos (Gwilt et al., 2019). Naujausi socialinių tinklų tyrimai atskleidžia vis labiau augančią socialinių tinklų reikšmę individų žinojimui, požiūriui ir elgsenai. Socialinių tinklų reikšmė yra pripažįstama ir tvarios mados formavime ir reiškinio plitime. Instagram socialinis tinklas yra identifikuojamas kaip pagrindinė vartotojų pasirenkama priemonė mados industrijos turiniui gauti ir įrankis egzistuojančių kliūčių šalinimui (Kong et al., 2021; Nash, 2019). Tai lemia, jog Instagram platformoje įvairių dalyvių skelbiamos žinutės ne tik formuoja unikalų supratimą apie tvarią madą, bet ir skatina atitinkamą vartotojų elgseną bei nuostatas. Straipsnyje pristatomas atliktas tyrimas, kurio tikslas – nustatyti tvarios mados komunikacijos Instagram socialiniame tinkle diskursą Lietuvos kontekste. Tyrimo metu nustatyti į komunikaciją apie tvarią madą įsitraukę dalyviai ir jų veiklos, bei komunikacijos ypatumai – paskyrų tipai, sekėjų skaičiaus pasiskirstymas, sąsajos su tvarumu. Pristatomos paskyrų kuriamos komunikacijos sąsajos su tvarumu – vyraujančios temos ir skelbiamos informacijos ypatumai.