Interneto plitimas radikaliai paveikė žiniasklaidą. Būdamas pagrindiniu XXI a. informacijos šaltiniu, internetas neišvengiamai tapo naujaisiais žiniasklaidos namais. Šis perėjimas nebuvo tik esamo turinio kopijavimas ir įklijavimas: atvirkščiai, šios transformacijos metu žiniasklaida turėjo keisti savo turinį. Šioje analizėje bus nustatyti šie pokyčiai ir stebima, ką auditorijai siūlo internetiniai žurnalai. Buvo tiriama, kuo internetinių žurnalų turinys skiriasi nuo to, kas auditorijai buvo siūloma XX a. Analizės objektas – žurnalas „Kosovarja“, leidžiamas nuo 1971 m. Šis žurnalas dabar prieinamas tik internete, o šiai veiklai reikalingiems duomenims išgauti buvo naudojamas Python programavimo kalbos paketas. Be to, žurnalas „Hylli i Dritës“ naudojamas kaip atvejo analizė siekiant išsiaiškinti priežastis, kodėl kai kurių žurnalų nepavyko pradėti leisti internete. Siekiant suprasti, kaip auditorija suvokia šiuos pokyčius, šiam tyrimui buvo atlikta visuomenės nuomonės apklausa, kurioje dalyvavo 1 051 respondentas.
Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.