Vartotojų įsitraukimas į prekės ženklo bendruomenę
Informacijos ir žinių vadyba
Daiva Siudikienė
Publikuota 2016-04-13
https://doi.org/10.15388/Im.2016.74.9922
PDF

Reikšminiai žodžiai

organizacijos
prekės ženklas
vartotojai
komunikacija
prekės ženklų bendruomenės

Kaip cituoti

Siudikienė, D. (2016). Vartotojų įsitraukimas į prekės ženklo bendruomenę. Information & Media, 74, 50-69. https://doi.org/10.15388/Im.2016.74.9922

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjamas prekės ženklo bendruomenių vaidmuo šiuolaikinių organizacijų rinkodaroje. Šiandien rinkodaros specialistai daug diskutuoja apie strategijas, padedančias įtraukti vartotojus į organizacijos vertės kūrimo procesus. Šio straipsnio tikslas – į reiškinį pažvelgti iš vartotojų perspektyvos ir atsakyti į klausimą, kas gi skatina pačių vartotojų įsitraukimą į tokių bendruomenių veiklą. Internetas bei išmaniosios technologijos keičia prekės ženklo komunikaciją su vartotojais, kurie šiuose procesuose tampa vis aktyvesni. Pasirinktai problemai tirti buvo pasitelkta socialinės konvergencijos teorija ir nagrinėtas jos tinkamumas nuosekliai atskleisti prekės ženklo bendruomenių raidos dėsningumus. Straipsnyje pateikiami ir žvalgomojo kokybinio tyrimo rezultatai.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai