Pradžia
Numeriai
Naujausias nr.
Archyvas
Ieškoti
Redaktorių kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Registruotis
Įteikti straipsnį
Gairės specialiesiems numeriams
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Recenzavimas
Prisijungti
en
T 7 (2013): Socialinė teorija, empirija, politika ir praktika
Pradžia
Numeriai
Naujausias nr.
Archyvas
Ieškoti
Redaktorių kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Registruotis
Įteikti straipsnį
Gairės specialiesiems numeriams
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Recenzavimas
Prisijungti
en
Prisijungti
en
Pradžia
/
Socialinė teorija, empirija, politika ir praktika
/
Archyvas
/
Socialinė teorija, empirija, politika ir praktika
T 7 (2013)
Socialinė teorija, empirija, politika ir praktika
Publikuota 2013-01-01
-
STEPP 2013 Nr. 7
Tituliniai puslapiai
1-3
PDF
STEPP 2013 Nr. 7
Turinys
5
PDF
Tomas Bacys
Paauglių priklausomybė nuo socialinių tinklų internetinėje erdvėje
9-23
PDF
Rasa Rudžinskienė
Jaunų ilgalaikių bedarbių integracijos į darbo rinką ypatumai
24-37
PDF
Mikelis Grivins
Construction of Pupil Identities at School
38-52
PDF
Valdonė Šaulienė
13–16 metų paauglių, gyvenančių modernėjančioje Lietuvoje, tautinės vertybės
53-66
53.pdf
Lina Garšvė
Tautinės tapatybės kaita: lietuvių kilmės mokinių atvejis
67-74
67.pdf
Reda Šatūnienė
Saugumo jausmo konstravimas neformalioje jaunimo subkultūroje
75-83
75_satuniene.pdf
Daiva Alifanovienė | Asta Vaitkevičienė
Suaugusiųjų mokyklų ugdytinių socialinės adaptacijos problemas lemiantys veiksniai
84-96
84.pdf
Beata Krzywosz-Rynkiewicz
Responsibility as a social capital phenomenon in the eyes of young people. International perspective
97-107
97.pdf
Jolanta SKIRMANTIENĖ
Neformaliojo ugdymo svarba pozityviajai socializacijai
108-118
108_skirmantiene.pdf
Susanne Johansson
Innovative Methods and Models of Collaboration in the Field of Pedagogical Prevention of Xenophobia, Anti-Semitism and Right-wing Extremism: Chances and Perspectives for a Better Cooperation between Formal and Non-formal Education in Germany
119-132
119.pdf
Dawn Mannay
Accessing the academy: developing strategies to engage and retain marginalised young people on successful educational pathways
133-140
133_manny.pdf
Žaneta Grinkevičiūtė | Jorūnė Vyšniauskytė-Rimkienė
Prevencinis socialinių įgūdžių lavinimas vidurinėje mokykloje: paauglių socialinių įgūdžių raiškos ypatumai
141-157
141.pdf
×
Vartotojo vardas
*
Būtinas
Slaptažodis
*
Būtinas
Pamiršote slaptažodį?
Palikite mane prisijungusį
Prisijungti
Neturite paskyros?
Registruokites