Privačių ikimokyklinio ugdymo įstaigų vadovų kompetencijų svarba: suinteresuotųjų šalių analizė
Socialiniai mokslai
Lina Pečiulienė
Vilniaus kolegija
Publikuota 2019-07-12
https://doi.org/10.21277/jmd.v49i1.217
PDF

Reikšminiai žodžiai

privatus ikimokyklinis ugdymas
suinteresuotųjų šalių vadyba
vadovo kompetencijų modelis

Kaip cituoti

Pečiulienė, L. (2019) “Privačių ikimokyklinio ugdymo įstaigų vadovų kompetencijų svarba: suinteresuotųjų šalių analizė”, Jaunųjų mokslininkų darbai, 49(1), pp. 8–15. doi:10.21277/jmd.v49i1.217.

Santrauka

Privačių ikimokyklinio ugdymo įstaigų vadyba dar menkai tyrinėta, todėl nėra žinoma, kokių kompetencijų vadovas būtų tinkamiausias tokio tipo įstaigoms, kokio vadovo pageidautų svarbiausios suinteresuotosios šalys, kaip jos vertina vadovui reikalingas kompetencijas.
Empiriniu tyrimu palyginamas svarbiausių privačių ikimokyklinio ugdymo įstaigų suinteresuotųjų šalių – steigėjų, vadovų, darbuotojų ir tėvų (tiek esamų, tiek potencialių klientų) – požiūris į teorinį vadovo kompetencijų modelį.
Apibendrintas modelio rangavimas rodo, kad svarbiausia vadovo kompetencijų grupe yra laikytinas, visų pirma, vadovo gebėjimas kurti pasitikėjimą.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>