5–7 metų vaikų dorinių vertybių raiška emociniu aspektu
Socialiniai mokslai
Placida Jasiūnaitė
Vilniaus "Vaikystės sodo" auklėtoja
Publikuota 2016-11-25
https://doi.org/10.21277/jmd.v2i46.55
PDF

Reikšminiai žodžiai

5–7 metų vaikai
jų tėvai
auklėtojai
dorinės vertybės
emociniai išgyvenimai

Kaip cituoti

Jasiūnaitė, P. (2016) “5–7 metų vaikų dorinių vertybių raiška emociniu aspektu”, Jaunųjų mokslininkų darbai, 2(46), pp. 17–26. doi:10.21277/jmd.v2i46.55.

Santrauka

Šiandienos globaliame pasaulyje, vis labiau įsigalint sekuliarizmui ir neoliberalizmui, sparčiai transformuojasi kultūrinės vertybės, kurias sudaro ir asmens dorinės vertybės. Straipsnyje iškeliama dorinių vertybių ugdymo problema ikimokykliniame amžiuje. Žvelgiant į vaikystę kaip į asmens dorinės ir jo socioemocinės raidos pradžią, siekiama atkreipti dėmesį į 5–7 metų vaikų dorinių vertybių internalizacijos pradmenis. Kadangi šiame amžiuje dorinių vertybių internalizacija daugiausia pasireiškia elgesio ir emociniu lygmeniu, straipsnyje norima paanalizuoti 5–7 metų vaikų dorinių vertybių raišką emocinių išgyvenimų aspektu. Remiantis iš tėvų ir auklėtojų gautais empirinio tyrimo duomenimis, atskleidžiami šio amžiaus vaikams būdingi emociniai išgyvenimai ir jų ryšys su dorinėmis vertybėmis. Išryškinami kai kurie emocinių išgyvenimų skirtumai, priklausantys nuo vaiko lyties, gyvenamosios vietos ir ikimokyklinės įstaigos tipo; šie skirtumai lyginami su kai kuriais užsienio autorių tyrimų duomenimis.
PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>