Paauglių merginų požiūris į kūno vaizdinio ugdymą
Socialiniai mokslai
Viktorija Juodeikytė
Andrius Norkus
Šiaulių universitetas
Publikuota 2016-11-25
https://doi.org/10.21277/jmd.v2i46.56
PDF

Reikšminiai žodžiai

kūno vaizdinys
merginos
paauglystė
ugdymas

Kaip cituoti

Juodeikytė, V. and Norkus, A. (2016) “Paauglių merginų požiūris į kūno vaizdinio ugdymą”, Jaunųjų mokslininkų darbai, 2(46), pp. 27–31. doi:10.21277/jmd.v2i46.56.

Santrauka

Kūno vaizdinys – tai subjektyviai suvokiamas savojo kūno vaizdas, plačiausia prasme apibrėžiamas kaip „kūniškumo patirtis“, veikiama biologinių ir psichologinių žmogaus prigimties komponentų. Kūno vaizdinys laikomas svarbia savęs vertinimo ir psichinės sveikatos prielaida visais gyvenimo tarpsniais. Tyrimu siekiama atskleisti paauglių merginų kūno vaizdinį ir požiūrį į jo ugdymą mokykloje. Tyrimo rezultatai leidžia teigti, kad tik trečdalis merginų yra patenkintos savo išvaizda. Mokinių nuomone, mokykla iš esmės neprisideda prie mokinių sveiko požiūrio į savo kūną ugdymo. Dauguma tirtų merginų nežinojo apie galimybę rinktis modulį „Sveika gyvensena“. Kas antra paauglė yra suinteresuota, kad mokykloje būtų papildomų pamokų apie požiūrį į savo kūną.
PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>