Krikščioniškųjų vertybių raiška muzikos pamokose: 1–4 klasių vadovėlių analizė
Socialiniai mokslai
Klaidas Kauneckas
Vilniaus universiteto Šiaulių akademija
Publikuota 2022-12-30
https://doi.org/10.15388/JMD.2022.14
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

krikščioniškosios vertybės
muzikos pamoka
1–4 klasių muzikos vadovėliai

Kaip cituoti

Kauneckas, K. (2022) “Krikščioniškųjų vertybių raiška muzikos pamokose: 1–4 klasių vadovėlių analizė”, Jaunųjų mokslininkų darbai, 52(1), pp. 8–14. doi:10.15388/JMD.2022.14.

Santrauka

Straipsnyje, taikant turinio (content) analizės metodą, nagrinėjami skirtingų autorių 1–4 klasėms parengti muzikos vadovėliai – siekta išsiaiškinti, kaip jų turiniu ugdomos krikščioniškosios vertybės. Tyrimo rezultatai parodė, jog muzikos vadovėlyje „Vieversys“ daugiausiai dėmesio skiriama tautosakai, pasaulietiškumui bei kultūrai; „Lakštutė“ pedagogui suteikia galimybių kalbėti apie krikščioniškąsias vertybes per šv. Kalėdoms ir šv. Velykoms skirtas temas. Vadovėliuose „Mano muzika“ dėmesys skiriamas ne tik tautiškumui puoselėti, kitų tautų muzikai pažinti, bet ir gana išsamiai vaikams pristatomos svarbiausios krikščioniškosios šventės.

PDF
HTML

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>