Vertimas kaip metodas mokantis anglų kalbos specialiesiems tikslams
Straipsniai
Galina Kavaliauskienė
Ligija Kaminskienė
Publikuota 2007-01-01
https://doi.org/10.15388/Klbt.2007.7566
PDF

Kaip cituoti

Kavaliauskienė G. ir Kaminskienė L. (2007) „Vertimas kaip metodas mokantis anglų kalbos specialiesiems tikslams“, Kalbotyra, 570, p. 132-139. doi: 10.15388/Klbt.2007.7566.

Santrauka

Susidomėjimą vertimu kaip metodu anglų kalbos mokyme ir mokymesi specialiesiems tikslams (ESP) skatina jo privalumai – aiškumas bei tikslumas. Šiame straipsnyje analizuojami studentų vertinimai, kokias užduotis atliekant jiems prisireikia gimtosios kalbos anglų kalbos užsiėmimuose. Tyrimas rodo, kad visiems besimokantiems gimtoji kalba (L1) yra paranki, tačiau tai, kiek ja remiamasi, priklauso nuo antrosios kalbos (L2) žinių. Gautų duomenų analizė atskleidžia, jog tariamai subjektyvus studentų gimtosios kalbos poreikis užsienio kalbos mokymesi yra pastovus kokybinis ir vertybinis faktorius ir gali būti tiksliai matuojamas Socialinių mokslų statistinio paketo (SPSS) pagalba.

PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.